Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

heej!!!!!

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 07:31

Jag Tezz ska på fritidt hella veckan  ååå det vill jag inte men man får pysla det är skoj ellerfal.  Men jag vet inte vad jag ska göra? kan ni skriva några förslag till mig!!


det fins:pysel


det fins:data


det fins:sy


det fins:läsa


det fins:lekan ka uta


det fins:rita

jo det var det som fans eller det tror jag man ja ja

kan ni skriva några förslag till mig då snälla!!!!!  så är ni änglar





ps. om nu gör det så är ni änglar ingen  hälsnngar tezz och milla!!!  hej då !!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 16:21

hej det är tezz jo jag har en kommpis som 9 och ska fyla 10 i  29 december  och hon kom hit jajaja jag vet eller fal inte men jag har inte träfat hon på 4år det är länge   åååå och idag så fick jag träfa hon hon kommer från svrge men hon bor i fr...

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 16:20

Ps. Jag Milla har ridit i 2 år och har vart på 3 ridlger innan .ds ...

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 16:05

    Hej hopp! I morgon ( tisdag ) så ska jag på ridläger   ! OCH DET ÄGER!!!!!! Det är ett ridläger där man inte sover över. Man åker dit kl 9 på morgonen och åker hem kl 5 på kvällen.   Vi har det från tisdag till fredag!      Jag hopp...

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 13:48

  Del 1 frihet (saga)     Jag hör steg i trappan och springer genast in igen. Jag darrar av rädsla, jag har blivit jagad av äldre killar hela vägen hem... Dom har förföljt mig! Jag låser dörren och springer in på mitt rum och lägger mig i säge...

Av Milla & Tezz - 27 juni 2011 07:43

heej  nu kommer en till gåta den är en riktig kluring!!  nu kommer den!!!   varför häller normänerna vatten i sin datta.     den var en kluring gisa på den  hihihihihi!!!!!!........     gisa på den från tezz   ...

Presentation


Nämen Tjenare!
Vi är två sommar tjejer som är CRAZY i IceCream!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg? O.O
 Jätte bra! Ni är aktiva och gör bra inlägg
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG!
 Fyyy, så dålig!!
 sådär... den är lite kuul
 njaa... den är faktist lite tråkig
 DEN SUGER!!!!!!
 Ni är värkligen duktiga på att blogga !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards